Recensie: Super social – Elja Daae
Van Uitgeverij Haystack kreeg ik het boek Super social van Elja Daae. Social media vind ik heel interessant en daarom paste dit boek goed bij mij. In deze recensie vertel ik je meer over dit boek. Lees je mee?
Het verhaal van Super social
Dit staat op de achterkant van ‘Super social’:
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.
‘Super social’ verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt.
Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn.
Mijn mening
Elja Daae heeft een praktische, goede stijl. Het is duidelijk geschreven. Als bedrijf kun je direct aan de slag met de tips. Het boek is echter ook interessant voor bijvoorbeeld bloggers of mensen die interesse hebben in social media en marketing.
De opmaak van het boek is tof! Je hebt gewoon zin om het boek op te pakken en te lezen.
Sommige onderwerpen in het boek liggen voor de hand en zijn een beetje algemeen. Deze onderwerpen maken het verhaal echter wel compleet. Er worden veel voorbeelden genoemd en deze komen meestal uit Nederland. Dit geeft de lezer een nog beter beeld van de verschillende social media en de mogelijkheden die er zijn.
Het boek is overzichtelijk en duidelijk. Er zit een duidelijke opbouw in. Je weet wat je kan verwachten.
Je merkt dat Elja Daae veel kennis heeft over het onderwerp en ze kan deze kennis goed overbrengen.
Super social is een praktisch boek met veel goede voorbeelden!
Liefs,
Veronique
*Bedankt Uitgeverij Haystack voor het boek!
* Dit boek is een recensie-exemplaar. Meer informatie is hier te vinden.
*Dit artikel bevat affiliate links. Meer informatie is hier te vinden.